niedziela, 6 grudnia 2015

#1

                                                                                                                                            06.12.2015
                                                                                                                                                 Mikołajki
                                                                                                                                                        *zdu*
Hejka kochani!
Postanowiłam założyć jeszcze jednego, ogólnego bloga, na którym będę wstawiała różne informacje i pisała np. jak minął mój dzień. Będę też tutaj odpowiadać na wasze pytania zadane w komentarzach. Zaczynam od dzisiaj! =D




Dzisiaj mamy Mikołajki <3 Jeden z mich ulubionych dni w roku. Dostałam kilka paczek głównie ze słodyczy ='D Niedawno zrobiłam z bratem Chubby Bunny Challenge! Nigdy więcej go nie zrobię! =D Chociaż wygrałam ='D  Teraz zajmuję się pisaniem opowiadania (jedno na bloga ttp://opowiadaniabyklaudiaja.blogspot.com/ a drugie na konkurs). A wy jak spędziliście Mikołajki? =]] Zapraszam was na mojego aska ask.fm/klaudiakol ;3





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz